Cyklistická prilba dokonca dôležitejšia, ako bicykel. Chráni najdôležitejšiu časť Vášho tela. Dnes je na trhu nespočetne veľa značiek a typov a pri výbere správnej cyklistickej prilby sa môžeme jednoducho stratiť v množstve informácií.
Poďme sa teda pozrieť na to, ako si vybrať správnu cyklistickú prilbu.
Cena
Cena je samozrejme jeden z kľúčových faktorov pri výbere prilby. Drahšia prilba však nemusí znamenať, že prilba je kvalitnejšia. Cyklistická prilba by mala byť certifikovaná a otestovaná, čo si môžete overiť na jej vnútornej časti. Drahšie prilby však okrem toho obsahujú aj rôzne vylepšenia proti poteniu, lepšiu aerodynamiku, modernejší dizajn a technológie.
Prilba musí sadnúť
To, ako Vám prilba sedí na hlave, zistíte veľmi jednoducho. Cyklistická prilba by mala sedieť na hlave presne, nemala by byť menšia, ani väčšia. Odporúčame zmerať veľkosť hlavy pomocou krajčírského metra.
Využitie prilby
Cyklistická prilba do terénu a na cesty sa samozrejme líši. Väčšina výrobcov dnes vyrába cyklistické prilby určené na konkrétny typ cyklistiky, čo Vám s výberom pomôže. Základný rozdiel je ten, že prilby určené do terénu sú masívnejšie a ťažšie.
Okrem základných parametrov cyklistickej prilby myslite aj na to, aby obsahovala reflexné prvky. Niektoré prilby obsahujú integrované zadné svetlo.
Ak už bola prilba používaná a má prasklinu, zaobstarajte si novú.
Na tomto webe používame cookies pre štatistické a reklamné účely s cieľom vylepšovať používateľský zážitok alebo neskôr zobrazovať relevantné reklamy.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup je nevyhnutne potrebný na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si odberateľ alebo užívateľ výslovne vyžiadal, alebo len za účelom vykonania prenosu oznámení prostredníctvom siete elektronických komunikácií.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické uloženie alebo prístup, ktorý sa používa výhradne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na vytvorenie užívateľských profilov za účelom zasielania reklamy alebo sledovania užívateľa na webových stránkach alebo niekoľkých webových stránkach na podobné marketingové účely.